Voorbereidingen, deel 1 - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Danyell - WaarBenJij.nu Voorbereidingen, deel 1 - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Danyell - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen, deel 1

Door: Danyell

Blijf op de hoogte en volg Danyell

11 Juni 2012 | Nederland, Rozenburg

De voorbereidingen voor m'n rondreis in Denemarken zijn in volle gang. Ik heb lijstjes gemaakt van dingen die ik nog moet doen en dingen die ik nog moet kopen. Het afstrepen schiet al op! Zoals gewoonlijk heb ik ook weer een reisdagboek gemaakt, maar ik twijfelde of ik nou al m'n belevenissen weer handmatig op papier zal gaan zetten of dat ik die gelijk online zet op internet. Zoals je ziet heb ik voor dat laatste gekozen en op waarbenjij.nu een reispagina aangemaakt. Een foto van de Store Belt Brug, verleden jaar gemaakt toen Denemarken alleen een doorgangsland was, prijkt boven dit verslag. Ook de optie om later een album te maken van blogs, reacties en foto's lijkt me erg handig en leuk! Nu maar eens kijken of de links naar Facebook, Twitter en Hyves ook werken!

• 11 Juni 2012 - 21:34

Elly:

Yeaaah.... dus ik kan zien waar je bent en wat je allemaal hebt beleefd?

• 11 Juni 2012 - 21:42

Danyell :

Aan Elly: als het goed is wel, je kan hiernaast ook je emailadres invullen, dan krijg je bij ieder nieuwe verslag een email. Handig hè, zo'n online reisboek, hoef je nooooooooit meer je notities over te tikken! ;-)

• 12 Juni 2012 - 06:02

Ineke:

Leuk! Ik ga je volgen!! Wanneer vertrek je?

• 12 Juni 2012 - 07:33

Sunny:

Leuk, maar volgens mij kan je hier niet onbeperkt foto's plaatsen. Daar moet je (als ik me niet vergis) ruimte in het foto-album voor kopen. (Of heb je dat al gedaan?!). :-)

Veel plezier met de voorbereidingen en nog meer met de reis zelf natuurlijk!

• 12 Juni 2012 - 08:08

Danyell :

Aan Trudy: bedankt voor je link! Maar zo te zien is er niet zoveel aanbod in de tijd dat ik daar ben.

Aan Ineke: zaterdag.

Aan Sunny: je hebt gratis ruimte voor 150 foto's. Ik denk dat dat voorlopig wel voldoende is. Ik wil dit toch meer gaan gebruiken als verslag, met af en toe een foto erbij.

• 12 Juni 2012 - 21:47

Bernard:

Danyell,

Dit ziet er heel leuk uit! Ik ben benieuwd naar je Denemarkse wandel- en reisavonturen.

Maar euh, is jouw Rozenburg naar België verhuisd? Onder jouw profielfoto lees ik "Huidige locatie: België, Rozenburg"

Groetjes,

Bernard

• 13 Juni 2012 - 07:56

Danyell :

Aan Bernard: haha, ik heb een beetje met de kaart zitten spelen en ongemerkt het poppetje dat mij voorstelt naar België verplaatst. Ik heb het weer teruggeschoven, want het is als Rozenburger al erg om bij Rotterdam te horen, laat staan bij België! ;-)