En dan is het zomaar 18 maart geworden! - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Danyell - WaarBenJij.nu En dan is het zomaar 18 maart geworden! - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Danyell - WaarBenJij.nu

En dan is het zomaar 18 maart geworden!

Door: Danyell

Blijf op de hoogte en volg Danyell

18 Maart 2013 | Nederland, Rozenburg

En dan is het zomaar 18 maart geworden en ga ik morgen op pad. Alle laatste klusjes zijn gedaan, de oppas voor het huis is al gearriveerd en zit beneden lekker aan een kopje thee. Ik ben druk bezig alles te pakken en ik heb besloten om m'n laptop niet mee te sjouwen voor die paar dagen. Ten eerste weet ik niet waar ik morgen in Den Helder kan parkeren en ik wil niet het risico lopen dat ik een kwartier met die laptoptas moet zeulen. Ten tweede denk ik toch niet dat ik 3 dagen achter de PC kruip, ik neem m'n I-Pad mee en dat moet maar voldoende zijn. Geen foto's dus "live" vanaf Texel, die komen later bij m'n verslagen op www.danyell.nl

De weersverwachtingen zijn niet helemaal fantastisch, maar over het algemeen wordt er koud en droog weer verwacht. Af en toe een bui en af en toe een zonnetje. Nou maar hopen dat (wat wel vaker gebeurt op de Waddeneilanden) de zon de overhand krijgt. Kou vind ik helemaal niet erg, juist wel lekker als je aan de wandel bent.

De routes staan allemaal in de GPS, straks nog even de relevante telefoonnummers in m'n mobiel zetten en dan ben ik er helemaal klaar voor. Wel weer onwijs vroeg op, ik wil de boot van 08.30 hebben, dus zo tussen 05.00 en 05.30 vertrekken. Maar goed, ik sta liever heel vroeg op dan dat ik in de file terechtkom en met een route die langs Rotterdam, Den Haag èn Amsterdam loopt is die kans wel heel erg groot als je later vertrekt!

Wat ik wel jammer vind, is dat je op deze site geen berichten meer per sms kunt toevoegen, dat vond ik juist als je aan het wandelen was zo'n fijne optie. Ik moet maar eens kijken of ik via een app korte verslagen tijdens m'n wandelingen kan plaatsen. In ieder geval komt er iedere avond een "vers van de pers"-verslag over de hele dag!

• 18 Maart 2013 - 16:31

Ineke :

Veel plezier en ik kijk uit naar je verslagen! Als jij al op pad ben lig ik nog te ronken op mijn bedje! Goede reis en kijk uit voor vreemde mannen hahaha!!!

• 18 Maart 2013 - 16:39

Liana: