Mijn optrekje in Viborg - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van Danyell - WaarBenJij.nu Mijn optrekje in Viborg - Reisverslag uit Viborg, Denemarken van Danyell - WaarBenJij.nu

Mijn optrekje in Viborg

Door: Danyell

Blijf op de hoogte en volg Danyell

23 Juni 2012 | Denemarken, Viborg

Had ik trouwens al verteld over m'n leuke appartementje in Viborg? Ik heb hier een gedeelte van een huis naast de Domkerk gehuurd. Ik heb een zitkamer met keukentje en een halfopen slaapkamertje erbij. Aan de slaapkamer grenst de wc/douche.

Ik kan hier lekker helemaal m'n eigen gang gaan, met een eigen koelkast, magnetron en electrisch fornuis. Voor mij is dat veel voordeliger dan een hotel, zeker wanneer ik met de wandeldagen zo vroeg opsta. Ontbijt, daar heb ik dan helemaal nog geen trek in en in een hotel heb je daar wel voor betaald natuurlijk.

Ik heb een bovenbuurman die hier gewoon permanent woont (met poes Gizmo) en buren aan de overkant van de gang, die ook tijdelijk huren. 't Is een beetje een studentikoze bedoening, maar wel gezellig.

Ik heb vandaag heerlijk gegeten van een kant en klare magnetronmaaltijd, Chicken Indonesia, was verrassend lekker! Voor morgen heb ik van hetzelfde merk iets met zalm en pasta. Ben benieuwd. Verder zet ik lekker m'n eigen koffie en maak m'n eigen brood klaar.

Slapen gaat ook best, ik word in slaap gewiegd door het inmiddels vertrouwde geluid van de klok van de Domkerk. Ik heb het dus best naar m'n zin op m'n eigen stekkie. Verder is het hier op het ogenblik een beetje rommelig, als ik maandagochtend alles weer spik en span heb, zal ik een paar fotootjes plaatsen!

• 25 Juni 2012 - 19:26

Elly:

Wat een lekkere ruimte. Meer heb je toch ook niet nodig. Toppie hoor!

• 25 Juni 2012 - 20:12

Larissa:

Het is groter dan mijn studentenkamer vroeger was. Ziet er allemaal o zo netjes uit hoor.