Een warme dag! - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Danyell - WaarBenJij.nu Een warme dag! - Reisverslag uit Vlieland, Nederland van Danyell - WaarBenJij.nu

Een warme dag!

Door: Danyell

Blijf op de hoogte en volg Danyell

18 Juni 2013 | Nederland, Vlieland

Terwijl het in hel Nederland tropisch warm is, is het hier in het Waddengebied nog wel te harden. Zeker omdat er hier nou eenmaal altijd wel wat wind staat. Vanmorgen op pad gegaan om bij Dodemansbol een cache te zoeken, Heen over de Postweg en terug ook, maar dan met allemaal lusjes door de bossen en de duinen.

Het was jammer dat ik de hele dag geplaagd werd door een stevige hoofdpijn en ik was vergeten paracetamol mee te nemen. Weer terug in het dorp eerst maar een hapje gegeten en daarna naar de drogist voor paracetamol. Ik geloof dat ik een zomergriepje onder de leden heb, voel me een beetje brak.

De cache heb ik wel gevonden en ook het eten was heerlijk, een clubsandwich bij Badhotel Bruin. Vroeger stonden daar enorm grote bomen en zat je altijd in de schaduw, nu zijn de bomen gekapt en is het een zonnig terras geworden. Gelukkig is er nog een klein plekje schaduw overgebleven en daar ben ik neergestreken.

Met een paracetamol achter de kiezen even een uurtje op bed gelegen en toen de boot uit wezen wuiven. De volgende keer dat ie weg vaart zit ik erop! Nog even heerlijk op het terras zitten lezen (de zon was inmiddels weg, het is hier aardig bewolkt) en alvast m'n tas zover mogelijk ingepakt.

Op de kamer nog een broodje gegeten en daarna een koffie in de lounge en dit verslag even tikken. Ook heb ik alvast afgerekend, want ik wil morgen e boot van 7 uur hebben. Zal wel tegenvallen aan de wal, want ze voorspellen nog heter weer dan vandaag. Gelukkig heb ik airco in Kiaatje en och, het is nog maar één dagje, daarna verwachten ze weer lagere temperaturen!